Friday, April 6, 2007

Coś się zaczyna...

Blog jak blog.
Nic specjalnego.
Takie archiwum raportów z sesji...
Nie, nie sesji egzaminacyjnych ;)!
Z sesji RPG.


Pomysł na stworzenie tego bloga wpadłmy do mózgo czaski podczas komentowania bloga "Rzeczpospolitej Odrodzonej" (pozdrownie dla wydawnictwa Portal). Musiałem sie zarejestrować
no a potem nie mineła godzinka i stworzyłem to coś.

Mam nadzieje, że się na coś przyda. Będą tu zamieszczane raporty z naszych odpływów do innych światów, różnorakich systemów RPG. Licze równierz an to że raporty będzie pisać i zamieszczać reszta naszego team-u, nie tylko ja ale jak to będzie to czas pokarze.

Wartoby było przedstawić naszą aktualną druzynke:
Bart - Główny Mistrz Gry, okazyjny gracz uniwersum Gasnących Słóńc
Carbo - Gracz się wczuwający
Chudy - Gracz oddany, okazyjnie neuroshimowy game master
Ja czyli The Mol - Gracz zaangarzowany (mechanicznie upierdliwy i fabularnie wścibski) oraz Mistrz Gry uniwersum Gasnących Słońc
Wartoby by było wspomnieć jeszcze Adama - Gracza z chroniczną niechęcią do mistrzowania

W komentarzach danych raportów mile będą widzane opinie na temat wydarzeń ostatnich sesji jak i ogólne wrażenia posesyjne.

Systemy jakimi (narazie) się bawimy:
1. Warhammer II ed.
2. Monastyr
3. Neuroshima
4. Gasnące Słońca
5. Okazyjnie D&D
6. Okazyjnie Władcy Losu

Narazie tyle. Na dniach, a być może na godzinach pierwsze raporty.

No comments: